ساعت زباله

معاون خدمات شهری و محیط‌ زیست شهرداری کرج گفت: اغلب کوچه‌ها و معابر شهری به مخازن مکانیزه زباله مجهز هستند.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: طرح جمع آوری سبدهای زباله از مقابل منازل مسکونی، در مناطق ۱۰ گانه اجرایی شده و شهروندان می‌توانند بین ساعت ۲۰ تا ۲۱ زباله‌های خود را بیرون از منزل قرار دهند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از شهروندان به زمانبندی مشخص شده در خصوص ساعت بیرون گذاشتن زباله توجه نمی‌کنند و به خود حق می‌دهند در هر ساعت از شبانه روز زباله های خود را از منزل خارج کنند.

معاون خدمات شهری و محیط‌ زیست شهرداری کرج توضیح داد: از جمله عوارض خارج کردن بی موقع زباله از منزل می‌توان به پاره شدن کیسه‌ها توسط افراد زباله گرد و برخی حیوانات شهری، جاری شدن شیرابه و انتشار بوی نامطبوع، افزایش جمعیت حشرات موذی و معضلات بهداشتی، همچنین عدم امکان نظافت صحیح کوچه‌ها و معابر توسط پاکبان‌های شهرداری اشاره کرد.

رضوانی گفت: با قرار دادن زباله‌ها سر ساعت مقرر، علاوه بر رعایت انضباط شهری، محیطی پاکیزه‌تر، زیباتر و عاری از زباله خواهیم داشت.

وی توضیح داد: اغلب کوچه‌ها و معابر شهری به مخازن مکانیزه زباله مجهز هستند و در صورتی که شهروندان مجبور بودند زباله‌های خود را زودتر یا دیرتر از ساعت تعیین شده از منزل خارج کنند می‌توانند از این سطل ها استفاده کنند.

معاون خدمات شهری و محیط‌ زیست شهرداری کرج با تاکید بر اینکه شهروندان برای خروج زباله از منزل حتما از کیسه‌های مخصوص زباله استفاده کنند، افزود: کیسه‌های میوه برای جمع آوری زباله مناسب نیست و احتمال پارگی آنها وجود دارد به همین دلیل شهروندان باید زباله‌های خود را درکیسه‌های مخصوص قرار داده و از منزل خارج کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =