قاسم پور

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: ساخت‌وساز غیرمجاز خط قرمز شورای شهر است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، علی قاسمپور در خصوص گودبرداری غیرمجاز حصارک در منطقه پنج شهرداری کرج اظهار کرد: طبق بررسی دستگاه قضایی گودبرداری در حصار به‌صورت غیرمجاز انجام‌شده که در این خصوص تکالیف دستگاه‌های ذی‌ربط بررسی و در صورت قصور، رسیدگی می‌شود.

وی گفت: پیگیری‌هایی از سوی شورای اسلامی شهر، دادستان، معاون دادستان و دستگاه‌های نظارتی انجام‌شده و همچنان در حال بررسی است.

رئیس کمیسیون حقوقی و املاک شورای شهر کرج افزود: گودبرداری در  سال ۹۳ انجام‌شده و شهرداری تکالیفی داشته که اذعان دارند؛ شهرداری به تکالیف قانونی خود عمل کرده است.

به گفته قاسم پور گودبرداری خطراتی برای مردم دارد امیدواریم با پیگیری‌های انجام‌شده،  احتمال بروز خطرات جانی برای مردم به صفر برسد.

وی بابیان اینکه  طبق بررسی دستگاه قضا، گودبرداری در سال‌های قبل به‌صورت غیرمجاز آغازشده است، گفت: تکالیف دستگاه‌های مربوطه توسط دستگاه قضایی بررسی می‌شود و اگر کسی قصوری داشته باشد بررسی و رسیدگی می‌شود.

سخنگوی شورای شهر کرج ادامه داد: هر حال برای انجام ساخت‌وساز اغلب  گودبرداری لازم است؛ اما به مردم قول می‌دهیم، گودبرداری‌ها با دقت لازم، رعایت موارد فنی و قانونی با حضور ناظران سازمان نظام‌مهندسی انجام شود و دیگر در شهر موارد مشابه و گودبرداری غیراصولی نداشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =