22222

بازرسان فرمانداری ویژه شهرستان کرج اجرای پروتکل‌های بهداشتی در بهشت سکینه (س) را بررسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حمیدرضا عسگری در بازدید بازرسان فرمانداری کرج از بهشت سکینه (س)، با اشاره به اهمیت تکریم ارباب‌رجوع گفت: این مهم یکی از اولویت‌های ما در سازمان است که تا حد توان سعی کردیم به‌خوبی رعایت شود و بتوانیم رضایت نسبی شهروندان را جلب کنیم.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج ادامه داد: در این راستا با فعال بودن حوزه بازرسی سازمان، رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات مراجعه‌کنندگان با جدیت ویژه‌ای پیگیری می‌شود.

در ادامه سجادی رئیس بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی فرمانداری کرج با اشاره به آغاز موج ششم کرونا، گفت: طبق برنامه‌ریزی مقرر شد که طی بازدید از بهشت سکینه (س)، نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در این مجموعه بررسی شود.

وی ادامه داد: تاکنون چند مرتبه بازدیدهای دوره‌ای بدین منظور از سازمان آرامستان های شهرداری کرج انجام شده که خوشبختانه این سری نیز مانند دفعات گذشته شاهد رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در این مجموعه بودیم.

رئیس بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی فرمانداری کرج گفت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اداره پذیرش متوفیات، استفاده از ماسک بین کارکنان، استفاده از گان و ماسک‌های مخصوص در غسالخانه آقایان و بانوان، علامت‌گذاری صندلی‌های انتظار، استقرار دستگاه ضدعفونی‌کننده دست در نقاط مختلف مجموعه و ... ازجمله موارد موردبررسی بود که در بالاترین سطح ممکن در این مجموعه رعایت شده است.

وی عنوان کرد: نکته قابل‌توجه دیگر در حوزه پذیرش متوفیات، انجام پروسه اداری امور مربوط به خانواده‌های عزادار بود که به دلیل جلوگیری از ازدحام جمعیت و شلوغی، تمام فرآیند اداری با حداقل زمان در حال انجام است.

سجادی اعلام کرد: طی دو سال گذشته هیچ‌گونه نارضایتی و شکایتی در خصوص ارائه خدمات به خانواده‌های عزادار و شکایت شهروندی مربوط به بهشت سکینه (س) ثبت‌نشده است.

رئیس بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی فرمانداری کرج از تیم مدیریتی و پرسنلی سازمان آرامستان ها به دلیل اجرای طرح‌های خلاقانه و القای روحیه آرامش در بهشت سکینه (س) تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ بازرسان فرمانداری کرج از ساختمان‌های اداری، معراج، پذیرش متوفیات و دیگر اماکن این سازمان بازدید و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی پرسنل و کارکنان را بررسی کردند همچنین به بررسی انتقادات و پیشنهادات شهروندان و خانواده‌های عزادار مراجعه‌کننده به بهشت سکینه (س) پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =