بازدید از دانشگاه- اسدیان

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه فی‌مابین مرکز مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر، شهرداری کرج و دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، محمد اسدیان در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری که با حضور رئیس دانشگاه آزاد و قائم‌مقام شهردار کرج در محل سرای نوآوری فناوری مواد برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد همکاری‌های مشترک علمی، پژوهشی، مطالعاتی، آموزشی، فناوری و نوآوری و تعاملات عمرانی سه‌جانبه به‌منظور برطرف کردن نیازهای متقابل و تولید محصولات دانش‌بنیان مشترک با در نظر گرفتن امکانات و ظرفیت‌های طرفین از اهم این تفاهم‌نامه است.

وی  افزود: تفاهم‌نامه فوق در راستای اهداف سند چشم‌انداز و ارتقاء سطح همکاری‌های فناوری، علمی، تحقیقاتی و نوآوری در جهت بالا بردن کمی و کیفی هدف‌ها و دستیابی به یک نظام کارآمد و اجرای سیاست استفاده بهینه از ظرفیت‌های نیروی انسانی متخصص، امکانات و تعاملات عمرانی سه‌جانبه تنظیم‌شده است.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج به تعامل دانشگاه و مرکز پژوهش شورای شهر اشاره کرد و گفت: در این تفاهم‌نامه مقررشده که در تعیین اولویت‌های آموزشی و تحقیقاتی مجموعه مدیریت شهری و شهروندان و اجرای پروژه‌های مطالعاتی و تحقیقاتی - کاربردی موردنیاز مرکز در هر حوزه با همکاری اساتید، دانشجویان، فناوران، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، استارتاپ های موفق و... تا مرحله تبیین دانش فنی انجام مطالعات و پروژه‌های نظرسنجی و افکار سنجی در ارتباط با موضوعات مختلف عمرانی، اقتصادی، مدیریت شهری، شهرسازی مشارکت شود.

اسدیان بر تعامل و هم‌فکری درزمینهٔ رفع مشکلات و معضلات اجتماعی و شهری تأکید کرد و گفت: ایجاد مرکز نوآوری و تحقیقاتی و اتاق فکر مشترک با بهره‌گیری از اعضای شورای اسلامی، اعضای هیئت‌علمی مرکز و کارشناسان و مدیران شهرداری جهت هم‌فکری، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های تدوین‌شده فی‌مابین حمایت و تسهیل بازدیدهای علمی دانشجویان، اساتید، فناوران، شرکت‌های فناور و استارتاپ های عضو سرا از مجموعه‌های مرتبط با مدیریت شهری کرج حمایت و مشارکت می‌شود.

گفتنی است؛ این تفاهم‌نامه  سه جانبه فی ما بین مرکز مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر، شهرداری کرج و دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز منعقد شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =