555 - کراپ‌شده

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج گفت: گودبرداری واقع در ۴۵ متری گلشهر (گلزار غربی) با اخذ حکم قضایی پُر می‌شود.

سید رضا فیض در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز گفت: گودبرداری‌های غیرقانونی و غیراصولی مشکلات متعددی را برای شهر به بار می‌آورد؛ در این راستا شهرداری به‌عنوان یکی از نهادهایی که حفاظت از جان مردم را جزئی از وظایف خود می‌داند به‌منظور ارتقاء ایمنی و افزایش رفاه شهروندان فعالیت‌های مختلفی را در این زمینه در دستور کار خود قرار داده است.

وی در خصوص گودبرداری در محدوده مذکور عنوان کرد: مالک گودبرداری در سالیان گذشته با اخذ مجوز از شهرداری منطقه اقدام به گودبرداری کرده که به دلایل نامعلوم از ادامه فعالیت خود خودداری کرده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج بیان کرد: این موضوع باعث ایجاد ترک بر روی دیوار مدرسه شهید فاتحی شده که درنهایت با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی معاون دادستانی و طی مکاتبه دستور پر کردن محل گودبرداری صادرشده است.

فیض همچنین گفت: به‌منظور تأمین امنیت جان شهروندان این منطقه اقدام به پر کردن گودبرداری و در حال مهار کردن دیوار ترک‌خورده است.   

وی افزود: یکی از دلایل پر کردن این گودبرداری وجود آن در حریم خیابان اصلی، ایجاد خطر مالی و جانی برای همسایه‌ها، عابران پیاده، قرار گرفتن آن در کنار هنرستان و بروز خطر برای وسایل نقلیه عبوری بوده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =