بازار

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی از برگزاری دوره آموزشی ارتباط با ارباب رجوع و مشتری مداری برای مدیران بازارهای روز خبر داد.

حمید دانشی کهن در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز از برگزاری دوره آموزشی ارتباط با ارباب رجوع و مشتری مداری برای مدیران بازارهای روز تحت پوشش سازمان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای توانمند سازی و افزایش مهارت‌های ارتباطی پرسنل در بهبود ارائه خدمات به مشتریان بازارها انجام می‌شود.

به گفته وی دوره آموزشی ارتباط با ارباب رجوع برای پرسنل معاونت اجرایی سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی با حضور متخصصین حوزه ارتباطات حرفه ای برگزار می‌شود.

حمید دانشی کهن با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان، عنوان کرد: این دوره تمرینی در بهبود اثر بخشی فردی با هدف بهبود روابط اجتماعی خواهد بود.

وی تکنیک‌های مدیریت استرس، خشم در ارائه خدمات و آشنایی با مشتری مداری نوین را یکی از مهمترین اهداف سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج اعلام کرد و گفت: این سازمان در راستای بهبود وضعیت خدمات رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط ضعف و قوت رفتار و توانایی مدیریت و ارتباط با تیپ‌های رفتاری دیگران و آشنایی با شیوه های ارتباطات موثر در فعالیت‌های سازمانی به ویژه در بخش خدمات عمومی از مهم ترین آیتم های فراگیری این دوره آموزشی است.

سرپرست سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی به مدت ۲ روز و برای هریک از مدیران بازارهای روز به مدت ۵ ساعت برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =