چپرد ار

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تفکر و روحیه بسیج و بسیجی را تنها راه برون‌رفت از بحران‌های کشور در شرایط مختلف ارزیابی کرد و گفت: این تفکر ودیعه‌ای ست که از شهدای دفاع مقدس به یادگار مانده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، جواد چپردار در جلسه روز گذشته شورا، با تبریک هفته بسیج از جمعیت جانبازان حاضر در جلسه قدردانی و حضور این عزیزان  را مایه افتخار و موجب احیای روحیه بسیج در پارلمان شهری دانست.

وی همچنین به پشت سر گذاشتن هفته کتاب و کتاب‌خوانی اشاره کرد و افزود: ترویج کتاب‌خوانی برای همه سنین به‌ویژه نسل نوجوان و جوان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رئیس شورای شهر کرج این نسل‌ها را جزو سرمایه‌های ارزشمند کشور دانست که می‌تواند با ارتقای علم و آگاهی از طریق مطالعه کتاب، به اعتلای جامعه اسلامی کمک کنند.

تشکیل کمیته‌ای برای ساماندهی حضور اصحاب رسانه

چپردار از تشکیل کمیته‌ای با مصوبه هیئت‌رئیسه و به‌منظور ساماندهی حضور شایسته اصحاب محترم رسانه در جلسات  شورای شهر خبر داد.

وی تأکید کرد: این کمیته با دستورالعمل طراحی‌شده از سوی مرکز پژوهش و مطالعات شورا، متعاقب بررسی عملکرد شوراهای سایر کلان‌شهرهای کشور و در رایزنی با اداره کل ارشاد زیر نظر هیئت‌رئیسه تشکیل گردیده که ان شاالله تصمیمات اتخاذه در اولین فرصت و در جلسات آتی شورا به اجرا گذاشته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =