قاسمپور

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: آبادانی کرج، به‌عنوان شهری که در آن متولد شدیم، زندگی می‌کنیم از خواست هر فرد و شخصی مهم‌تر و ارزشمندتر است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، علی قاسمپور این مطلب را در نشستی با اصحاب رسانه که به رخدادهای هفته‌های اخیر این پارلمان محلی و گفته‌های یکی از اعضای شورا گلایه و انتقاداتی داشتند، مطرح کرد.

وی گفت: همه ما به‌ویژه اصحاب رسانه دلسوز این شهر هستیم  و هر آنچه گفتار و عمل  می‌کنیم به‌منظور آبادانی آن است. از این منظر باید کمک کنیم بیش از هر چیز آرامش و پیشرفت را برای شهر به ارمغان بیاوریم.

سخنگوی شورای شهر کرج بابیان اینکه من بارها از همین تریبون اعلام کرده‌ام که اصحاب رسانه یار و همکار ما هستند، رخدادهای هفته‌های اخیر شورای شهر در رابطه با خبرنگاران را بسیار نامطلوب و نامناسب عنوان کرد.

قاسمپور اضافه کرد: به سهم خود از همه همکارانی که در عرصه رسانه قلم و قدم می‌زنند، بابت این اتفاقات عذرخواهی می‌کنم.

وی بیان کرد: به‌یقین هر کس در این محل حضور می‌یابد برای ما محترم و ارزشمند بوده و شأن هیچ‌کس نباید زیر سؤال برود.

سخنگوی شورای شهر کرج در مقابل درخواست اصحاب رسانه مبنی بر عذرخواهی رسمی شورای شهر از خبرنگاران نیز اعلام کرد: این مطلب را در جلسه هیئت‌رئیسه مطرح و موضع رسمی شورا را پس‌ازآن اعلام خواهم کرد.

وی بیان کرد: اما نکته‌ای که همه باید به آن توجه داشته باشیم این است که ضمن عدم گذشت از موضوعات مهمی چون عدالت و روشنگری، احترام متقابل را همواره در دستور کار قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =