سعیدی سیرائی

شهردار کرج گفت: برای مجموعه مدیریت شهری امنیت و آرامش شهروندان از همه چیز مهمتر است و بدون شک با تعامل شورا و شهرداری، بهترین تصمیم در خصوص وضعیت گودحصارک گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه شهرداری کرج به دنبال بهترین راه برای حل مشکل ساکنان اطراف گود حصارک است، اظهار کرد: هرچند گودبرداری خیابان فروردین معروف به گود حصارک چندین سال قبل انجام‌شده ولی مدیریت شهری فعلی خود را موظف به رفع این دغدغه عمومی می‌داند.

وی ادامه داد: برای تعیین تکلیف وضعیت گود حصارک، مسئولان استان ازجمله امام‌جمعه دادستان کرج؛ استاندار و... پای‌کار آمده‌اند تا هرچه سریع‌تر دغدغه ساکنان اطراف این زمین حل شود.

شهردار کرج تأکید کرد: در محدوده این زمین ۳۷ قطعه زمین با ۷۲ واحد مسکونی قرار دارد که باید بهترین تصمیم برای حفظ ایمنی ساکنان این واحدهای مسکونی گرفته شود.

سعیدی سیرائی ج بابیان اینکه برای حل مشکل ساکنان گود حصارک چندراه حل وجود دارد که یکی از آن‌ها پرداخت کمک‌هزینه رهن خانه به صاحبان واحدهای خسارت‌دیده است، اضافه کرد: این مبلغ از سوی شهرداری در اختیار مالکانی که گودبرداری انجام‌شده به استحکام و ایمنی واحد مسکونی‌شان خدشه وارد کرده قرار می‌گیرد تا بتوانند در محلی دیگر خانه‌ای رهن کنند.

وی توضیح داد: بعد از تخلیه ساکنان، عملیات مقاوم‌سازی واحدهای آسیب‌دیده شروع می‌شود و بعد از اتمام آن، خانوارها دوباره به محل سکونت قبلی خود بازمی‌گردند.

شهردار کرج اضافه کرد: مقاوم‌سازی این واحدها باید ظرف شش ماه و توسط مالک انجام شود تا از بروز حوادث جبران‌ناپذیر جلوگیری شود.

به گفته سعیدی سیرائی مبالغی که از سوی شهرداری به صاحبان واحدهای خسارت‌دیده پرداخت می‌شود به لیست بدهی‌های مالک زمین به شهرداری اضافه خواهد شد.

وی توضیح داد: برای مجموعه مدیریت شهری امنیت و آرامش شهروندان از همه‌چیز مهم‌تر است و بدون شک با تعامل شورا و شهرداری، بهترین تصمیم در خصوص وضعیت گود حصارک گرفته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =