چپردار

رئیس شورای شهر کرج، اهتمام مجموعه مدیریت شهری، اصحاب رسانه و مدیران و مسئولان استانی را برای رسیدگی به موضوع گودبرداری حصارک را مورد تقدیر قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری شورای شهر کرج، جواد چپردار در بیست و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر کرج گفت: از نخستین روزهای فعالیت شورای ششم این موضوع مورد توجه اعضای شورا قرار گرفت و به ویژه در روزها و هفته های اخیر با دقت و حساسیت ویژه ای به آن پرداخته شد.

چپردار افزود: بسیاری از مسئولان از جمله نماینده معظم ولی فقیه در استان، دادستان و استاندار محترم در محل حاضر شده و با دغدغه رفاه و آسایش شهروندان از منازل و محدوده گودبرداری بازدید کردند.

وی ادامه داد: لایحه دو فوریتی ارائه شده در این جلسه با همین رویکرد تنظیم شده تا بتوانیم به رغم قصور مالک، بحران ایجاد شده را مدیریت و از بروز خطر بزرگ انسانی جلوگیری کنیم.

به گفته رئیس شورای شهر کرج، این اتفاق در سال های گذشته رخ داده و طبق بررسی های انجام گرفته در صدور جواز گودبرداری تخلفاتی هم صورت گرفته است.

چپردار اذعان کرد: طبق قانون مالک موظف به رفع این معضل و جلوگیری از بروز حادثه است اما به دلیل اهمیت موضوع با تصویب دو فوریت موضوع وارد بررسی لایحه شدیم که بر اساس آن مقرر شد مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال در قالب کمک هزینه ترهین به تعداد ۷۲ واحد مسکونی در معرض خطر پرداخت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =