قایق سواری

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: امکان تفریح قایق‌سواری در دریاچه کاخ مروارید فراهم است.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه مدیریت شهری کرج از نخستین روز واگذاری ۲۷ هکتار فضای سبز کاخ مروارید عملیات بازسازی و احیای این مجموعه تاریخی را با جدیت آغاز کرد، گفت: در راستای بهسازی فضای بیرونی کاخ مروارید اقدامات مهمی تاکنون انجام‌شده است.

وی به اجرای عملیات رنگ‌آمیزی مبلمان، استقرار سیستم روشنایی و رفع معایب، جوان‌سازی، گل‌کاری و عملیات باغبانی و احیای این مجموعه تاریخی اشاره کرد و افزود: فضای سبز کاخ مروارید امروز با گذشته بسیار متفاوت بوده و فضای سبز و مبلمان و زیباسازی محوطه آن جان تازه گرفته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از اضافه شدن امکانات تفریحی جدید به این مجموعه خبر داد و گفت: در راستای جلب رضایت بازدیدکنندگان کاخ مروارید و بهره‌برداری بهینه از دریاچه این مجموعه تاریخی امکان تفریح آبی با قایق پدالی (تفریحی و ورزشی) به امکانات آن افزوده‌شده و شهروندان می‌توانند در تعطیلات آخر هفته از این امکان بهره‌مند شوند.
بضاعتی پور توضیح داد: عملیات عایق‌بندی دریاچه نیز با پوشش ژئوممبران در فصل تابستان انجام‌شده و زیرساخت لازم برای آن صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه کاخ مروارید میراث فرهنگی ماندگاری است که باید حفظ شود، افزود: همه تلاش مجموعه مدیریت شهری فراهم کردن شرایطی مطلوب برای استفاده و بازدید شهروندان از این مجموعه تاریخی است و امیدواریم ظرفیت‌های طبیعی این مجموعه برای فعالیت‌های گردشگری زمینه شکوفایی آن را فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =