55 - کراپ‌شده

ستاد اقامه نماز استان البرز مسابقه بزرگ «کتابخوانی نماز» را برگرفته از کتاب «چلچراغ نماز و خانواده» نوشته حجت الاسلام سید جواد بهشتی برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، ستاد اقامه نماز استان مسابقه بزرگ «کتابخوانی نماز» را برگرفته از کتاب «چلچراغ نماز و خانواده» نوشته حجت الاسلام سید جواد بهشتی از تاریخ پانزدهم آذر تا دوازدهم بهمن برگزار می‌کند.

این مسابقه گروه سنی ۱۵ سال به بالا را در بر می‌گیرد و مصادف با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت امیرالمؤمنین علیه‌السلام برگزار خواهد شد.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند در دو قالب شرکت‌کننده آزاد یا کارکنان دستگاه‌های اجرایی در این رویداد فرهنگی به صورت مجازی شرکت کنند، به این منظور، سامانه جامع برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ستاد (محراب) به نشانی  mehr.Namaz.ir  در مدت تعیین‌شده برای شرکت‌کنندگان فعال خواهد بود.

شایان ذکر است؛ نتایج مسابقه در تاریخ ۲۶ بهمن مصادف با میلاد با سعادت امیرالمؤمنین علیه‌السلام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir و درگاه‌های دستگاه‌های اجرایی مشارکت‌کننده اعلام خواهد شد.

از میان شرکت‌کنندگانی که به تمامی گزینه‌های مسابقه پاسخ صحیح داده‌اند به قید قرعه به ۱۱۰ نفر کارت هدیه ۲/۵۰۰/۰۰۰ ریال از سوی ستاد اقامه نماز تقدیم خواهد شد.

شرکت کنندگان می‌توانند کتاب مسابقه را به روش‌های زیر دریافت کنند:

۱) ارسال عدد ۸ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷

۲) نسخه فیزیکی کتاب با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۲۰/۰۰۰ ریال از طریق فروشگاه اینترنتی ستاد به نشانی namazstore.ir 

۳) نسخه الکترونیکی کتاب با ۸۰ درصد تخفیف به قیمت ۵۰/۰۰۰ ریال، قابل تهیه فقط از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =