انار

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: با توجه به تغییر رنگ البرز و تزریق واکسن به بخش زیادی از جمعیت البرز، برگزاری جشنواره لاله‌ها در سال آینده قطعی است.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو باپایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه اولین جشنواره خرمالو در کرج ۱۰ الی ۱۲ آذرماه در پارک ملی ایران کوچک برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره با هدف معرفی هویت و تاریخ کرج و همچنین کمک به باغداران و تولیدکنندگان خرمالو و محصولات جانبی این میوه برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه طی ماه‌های قبل به واسطه شیوع کرونا بوستان‌ها و پارک‌های کرج به مدت طولانی بسته شد، شهروندان تا حدی نشاط و شادابی خود را از دست داده بودند و برگزاری این جشنواره برای شادی آنها لازم بود.

وی با بیان اینکه جشنواره خرمالو به بهانه‌ای برای گذران اوقات فراغت خانواده‌ها در کنار هم تبدیل شد، اضافه کرد: فقط در روز جمعه (۱۲ آذرماه)، ۵۸ هزار نفر از پارک ایران کوچک بازدید کردند.

بضاعتی پور ادامه داد: این تعداد بازدید حتی برای مجموعه مدیریت شهری هم جالب بود و نشان می‌دهد که شهروندان چقدر به چنین رویدادهایی نیاز دارند.

این مسئول با بیان اینکه این جشنواره در سال‌های آینده نیز برگزار می‌شود، تاکید کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته جشنواره انار هم طی یک ماه آینده در پارک ملی ایران کوچک برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به تغییر رنگ البرز و تزریق واکسن به بخش زیادی از جمعیت البرز، برگزاری جشنواره لاله در سال آینده هم قطعی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =