منعمی

عضو شورای شهر کرج به مکان‌سنجی راه‌اندازی گرمخانه‌های جدید تأکید کرد و گفت: با توجه به جمعیت این کلان‌شهر لزوم راه‌اندازی گرمخانه‌های جدید و جانمایی آن‌ها در مکان مناسب و با استاندارد لازم در اولویت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، فاطمه منعمی در پانزدهمین کمیسیون تلفیق شورای شهر به بررسی بودجه معاونت خدمات شهر اشاره کرد و گفت: ایجاد گرمخانه از سوی شهرداری آن‌هم با تجهیزات مناسب در سال‌های اخیر معضل کارتن‌خوابی را کاهش داده است اما نکته‌ای که در اینجا باید مدنظر باشد جانمایی گرمخانه است که در ضلع پارک شهید چمران جانمایی خوبی نشده است.

وی گفت: راه‌اندازی گرمخانه جدید با رعایت ملاحظات محله‌ای و حفظ فاصله مورد انتظار شهروندان از فضاهای مسکونی محله‌ای، همه تلاش خود را برای رعایت استانداردها و ضوابط بهداشتی، زیست‌محیطی، روان‌شناختی و جامعه‌شناختی اقدام شود.

نائب رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر کرج بیان کرد: طی بازدیدهای که از گرمخانه مستقر در پارک شهید چمران انجام شد نارضایتی پیمانکار این مرکز از عدم وصول مطالبات بازگو شد که از مدیریت شهری درخواست می‌شود که مطالبات پیمانکار گرمخانه انجام شود.

منعمی به اصلاح ساختار گرمخانه تأکید کرد و گفت: با توجه به حضور گروه‌های خاص و نیز آسیب‌های اجتماعی، پشتیبانی جدی و تمهیدات فرهنگی و آموزشی‌ برای این مراکز اولویت باشد و پیشنهاد می‌شود از سال آینده، بودجه گرمخانه‌ها ذیل مدیریت سازمان فرهنگی، اجتماعی قرار داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =