غفاری - کراپ‌شده

سرپرست منطقه شش شهرداری کرج گفت: طرح جهادی علمداران خدمت نوزدهم آذرماه در این منطقه برگزار خواهد شد و گروه‌های جهادی حضور ویژه‌ای خواهند داشت.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز از برگزاری جلسه هماهنگی به‌منظور اجرای طرح علمداران خدمت خبر داد و گفتاین طرح روز جمعه نوزدهم آذرماه در منطقه شش اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه گروه‌های جهادی به‌صورت ویژه در طرح «پاکداشت شهر» حضور خواهند داشت، گفتمقرر شده با توجه به تقارن اجرای این طرح با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از اِلمان پرستار نیز رونمایی شود.

سرپرست منطقه شش شهرداری کرج در بخش دیگری با تقدیر از معاونت خدمات شهری برای برگزاری این طرح مردمی و خدماتی، گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن این طرح کارگروه ویژه‌ای از معتمدین و گروه‌های جهادگر و جهادی محلات این منطقه تشکیل‌شده است.

غفاری هدف از تشکیل این کارگروه را استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در محلات و همکاری و مشارکت بیشتر برای اجرای فعالیت‌های عمرانی دانست.

وی همچنین گفت: شناخت بیشتر اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی و خدماتی منطقه برای پیشبرد اهداف این طرح که امید است موجب رضایتمندی شهروندان را فراهم کند، مورد تأکید است.

سرپرست منطقه شش شهرداری کرج با اشاره به نقطه‌بندی محلات به‌صورت زون و استفاده از ظرفیت‌های مناطق دیگر شهرداری، گفت: در روز پرستار تقدیر ویژه‌ای از مدافعان سلامت با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج انجام خواهد گرفت و برای رضایتمندی بیشتر شهروندان خدماتی پزشک عمومی، دندان‌پزشکی، بینایی‌سنجی، مشاوره‌های تحصیلی و حقوقی و خانواده به‌صورت رایگان انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =