کشتارگاه

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از برگزاری دوره آموزشی در کشتارگاه دام برای ناظرین بازارهای روز و کارکنان معاونت فنی اجرایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حمید دانشی کهن از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم کشتارگاهی و اصول بهداشت و بازرسی گوشت دام صنعتی برای ناظرین بازارهای روز و کارکنان معاونت فنی و اجرایی خبر داد.

وی نخستین گام در راستای پیشبرد اهداف سازمان را آموزش‌های تخصصی دانست و گفت: برای برگزاری دوره‌های آموزشی برنامه‌ریزی‌شده است.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را بازآموزی و ارتقاء کیفیت و سلامت گوشت در کشتارگاه‌ها و نحوه صحیح بازرسی گوشت قبل و بعد از کشتار در شبکه توزیع عنوان کرد.

دانشی کهن اضافه کرد: ناظرین و کارکنان معاونت اجرایی در این دوره با روش‌ها و دستورالعمل اصول بهداشت و بازرسی سلامت گوشت و کیفیت فرآورده‌های خام دامی به‌ویژه بازرسی دام بعد از کشتار، نحوه حمل و نگهداری دام در شبکه توزیع فروشگاهی، آموزش بهداشت فردی و صنفی به جهت حفظ سلامت غذایی شهروندان با منشاء دامی و ارائه خدمات مطلوب در بازارهای روز را فراگرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =