کارخانه آسفالت کرج

رئیس اداره تولیدات و کارخانجات سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از تولید افزون بر ۱۰۰ هزار تن آسفالت از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

امین صفی‌ئی  در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز از تولید ۱۳۹ هزار و ۴۰۴ تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری کرج خبر داد و گفت: این میزان آسفالت از ابتدای سال تا پایان آبان ماه جاری تولید شده است.

وی در تشریح جزئیات آسفالت تولیدشده در هشت ماه اول سال، اظهار کرد: از این میزان ۱۰۰ هزار و ۷۸۰ تن به‌صورت مکانیزه در سطح شهر اجراشده است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای عملیات لکه‌گیری در سطح شهر، اضافه کرد: ۳۸ هزار و ۶۲۴ تن نیز به‌منظور لکه‌گیری در مناطق دهگانه توزیع‌شده است.

رئیس اداره تولیدات و کارخانجات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج در خصوص آمار تولید آسفالت طی سه ماه گذشته نیز توضیح داد: در بازه زمانی یادشده (شهریور تا آبان) ۲۸ هزار و ۹۵ تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری کرج تولیدشده که از این میزان، ۱۷ هزار و ۱۹۱ تن به اجرای آسفالت مکانیزه در سطح شهر اختصاص‌یافته است.

وی میزان آسفالت تولید و توزیع‌شده طی سه ماه اخیر جهت اجرای عملیات لکه‌گیری در سطح مناطق دهگانه را نیز ۱۰ هزار و ۹۰۴ تن اعلام کرد.

به گفته وی کارخانه آسفالت شهرداری کرج به‌صورت دو شیفت کاری در شبانه‌روز فعالیت دارد که طی ماه‌های اخیر در هر شیفت ۵۲۰ تن آسفالت تولید و میان مناطق دهگانه توزیع‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =