55 - کراپ‌شده

سرپرست منطقه هشت شهرداری کرج گفت: خدمت صادقانه به مردم نعمتی الهی است که باید به‌درستی نسبت به ادای آن اقدام شود.

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز در جلسه‌ای که به‌منظور بررسی مشکلات و معضلات محلات سطح منطقه برگزار شد، اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم نعمتی الهی است که باید به‌درستی نسبت به ادای آن اقدام شود.

رشیدی افزود: دوران خدمت‌رسانی به مردم برای دولتمردان بسیار کوتاه است، ازاین‌رو باید از این فرصت کوتاه جهت رفع نیازهای مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند بهره لازم را برد.

سرپرست منطقه هشت شهرداری کرج بیان کرد: تحقق اهداف مدیریت شهری در خصوص ساخت شهری ایده آل درگرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است و راه رسیدن به این مهم علاوه بر شنیدن و آگاهی از سطح مشکلات، برنامه‌ریزی‌های صحیح و اصولی مدیریتی است که این مهم با مشارکت همه‌جانبه مردم و اعمال شیوه‌های مدیریتی نوین محقق شده و راهکاری اثرگذار جهت عبور از بحران‌های شهری است. 

رشیدی بابیان اینکه مشکلات مردم عموماً مرتبط به حوزه شهرسازی است، عنوان کرد: موضوعات و درخواست‌های مردمی در این جلسات مطرح می‌شود و تلاش خواهد شد با همفکری و اهتمام ویژه، در راستای رفع چالش‌های پیش روی شهروندان گام‌های مؤثری برداشته شود .

گفتنی است؛ در این جلسه پاسدار محمدرضا فیروز زارع فرمانده حوزه ۱۲۵، جمعی از فرماندهان پایگاه‌های بسیج سطح منطقه و معتمدین محلات حضور و برنامه‌هایی را در خصوص رفع مشکلات محلات ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =