کرونا

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: همه افراد بالای ۱۸ سالی که چهار ماه از تزریق دُز دوم آنها گذشته می‌توانند با مراجعه به مراکز تجمیعی، دُز سوم را دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد بابایی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان البرز اظهار کرد: خوشبختانه شاهد پایداری وضعیت شیوع کرونا در استان هستیم و از ابتدای هفته هم رنگ تمام شهرستان‌های استان آبی شده است.

وی ادامه داد: بدون شک با ادامه روند واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، روند نزولی شیوع ادامه خواهد داشت.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز با بیان اینکه مردم فکر نکنند تزریق واکسن برای مقابله با ابتلا به کرونا کافی است، گفت: اگر استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و سایر شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نشود، نمی‌توان به کنترل کامل این ویروس امیدوار بود.

بابایی اضافه کرد: در شرایط کنونی که سویه جدید ویروس کرونا در کشورهای همسایه مشاهده شده، احتمال ورود آن به کشور دور از انتظار نیست بنابراین باید همه موارد توصیه شده در کنار هم رعایت شود تا وارد موج هفتم نشویم.

وی با اشاره به شرایط ویژه تزریق دُز سوم واکسن کرونا در البرز گفت: هر چند در حال حاضر افراد بالای ۴۰ سال سایر استان‌ها می‌توانند دُز سوم کرونا را بزنند ولی در البرز تمهیداتی ایجاد شده که همه افراد بالای ۱۸ سالی که چهار ماه از تزریق دُز دوم آنها گذشته می‌توانند با مراجعه به مراکز تجمیعی، دُز سوم را دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =