رییس - بازدید

رئیس شورای شهر کرج بر توسعه پارک حیات‌وحش واقع در خط چهار حصار تاکید کرد و گفت: این مهم با جذب مشارکت بخش خصوصی محقق خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، جواد چپردار در بازدید از پروژه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری (پارک حیات‌وحش)، به هزینه‌های قابل‌توجه شهرداری برای احداث این مجموعه اشاره کرد و گفت: این هزینه‌ها در جای مناسبی انجام‌شده و فضایی طبیعی را برای خانواده‌ها فراهم کرده است.

وی بابیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌تواند به این مجموعه شکلی بین‌المللی ببخشد، اضافه کرد: مشارکت سرمایه‌گذاران در توسعه و تجهیز این پارک می‌تواند به ایجاد ارزش‌افزوده و توسعه اشتغال در شهر کمک شایان توجهی کند.

رئیس شورای شهر کرج همچنین از زحمات سخت‌کوشانه کارگران، مهندسان و مدیران شهرداری کرج و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری برای اجرای شایسته این پارک قدردانی کرد و خواستار استمرار فعالیت سازمان به‌منظور احداث استراحتگاه و سایر امکانات رفاهی در مجموعه شد.

چپردار بر ضرورت تبلیغ و اطلاع‌رسانی مناسب در خصوص این پارک تأکید کرد و گفت: امیدواریم حضور شهروندان در این مجموعه موجب افزایش رونق و نشاط در شهر و جامعه شود.

وی علاوه بر بازدید پارک حیات‌وحش واقع در خط چهار حصار از پارک دانایی واقع در منطقه اسلام‌آباد بازدید کرد. این پارک هم‌اکنون تکمیل‌شده و آماده بهره‌برداری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =