آسفالت - کراپ‌شده

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: کارخانه آسفالت شهرداری کرج آمادگی دارد که آسفالت گرم موردنیاز مناطق مختلف برای بهسازی و لکه‌گیری معابر را فراهم کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا عاقلی با اشاره به اجرای طرح علمداران خدمت در مناطق دهگانه، اظهار کرد: تأمین آسفالت موردنیاز مناطق برای بهسازی و لکه‌گیری معابر و به‌کارگیری ماشین‌آلات سازمان، اجرای خط‌کشی محوری و حمل تراشه آسفالت از اقدامات سازمان عمران در اجرای این طرح است.

وی به تولید و عرضه آسفالت لکه‌گیری به میزان ۳۷۳ تن ، اجرای عملیات لکه‌گیری بلوار باغستان با دستگاه مکانیزه، حمل ۲۰ کامیون تراشه آسفالت در خروجی بلوار گلدشت با به‌کارگیری پنج دستگاه کامیون و یک دستگاه لودر و خط‌کشی محوری بلوار شهید شمس به طول حدود سه هزار متر اشاره کرد که سازمان عمران در منطقه شش انجام داده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری کرج هدف از اجرای طرح علمداران خدمت (پاکداشت شهر) را کاهش معضلات مناطق کم برخوردار دانست.

عاقلی همچنین اضافه کرد: کارخانه آسفالت شهرداری کرج آمادگی دارد که آسفالت گرم موردنیاز مناطق مختلف برای بهسازی و لکه‌گیری معابر را فراهم کند.

گفتنی است؛ طرح علمداران خدمت (پاکداشت شهر) روز گذشته (نوزدهم آذرماه) در منطقه شش اجرا شد.

با اجرای این طرح خدمات عمرانی، بهداشتی و درمانی، ترافیکی، رفت و روب فضای شهر، زیباسازی مدارس و محلات و غیره ارائه می‌شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =