تزریق واکسن به مددجویان گرمخانه

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج با اشاره به فعالیت دو گرمخانه در این کلان‌شهر گفت: ظرفیت پذیرش روزانه گرمخانه آقایان ۱۲۰ نفر و گرمخانه بانوان نیز ۶۰ نفر است.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: در حال حاضر دو گرمخانه در کرج فعال است که گرمخانه آقایان در میدان شاه‌عباسی و گرمخانه بانوان نیز در پارک شهید چمران کرج واقع‌شده است.

وی با اشاره به اینکه فرایند واکسیناسیون مددجویان این گرمخانه‌ها با سرعت زیادی انجام‌شده، ادامه داد: تمام مددجویان گرمخانه‌های یادشده، ۲ دُز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری کرج با اشاره به ظرفیت این گرمخانه‌ها اضافه کرد: گرمخانه آقایان ۱۲۰ نفر و گرمخانه بانوان نیز ۶۰ نفر ظرفیت روزانه پذیرش دارد.

رضوانی گفت: گرمخانه آقایان از ۱۰ آبان بازگشایی‌شده و از ساعت پنج بعدازظهر تا هشت صبح میزبان مراجعه‌کنندگان است.

وی افزود: به دلیل شرایط خاص بانوان، گرمخانه پارک شهید چمران در تمام طول سال باز است و هیچ محدودیتی در پذیرش مراجعان ندارد.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری کرج در خصوص توزیع وعده‌های غذایی در گرمخانه‌ها نیز گفت: به‌طورمعمول در این گرمخانه‌ها یک وعده شام و یک وعده صبحانه توزیع می‌شود و در روزهای سرد و بارانی، وعده ناهار هم اضافه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =