• ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
  • کد خبر: 79115
جلسه کارگروه پشتیبانی وخدمات شهر پدافند غیر عامل شهرداری کرج

شهردار کرج در سی‌امین جلسه علنی شورای شهر به تذکرات و سؤالاتی که اعضای شورا طی هفته‌های گذشته مطرح کرده بودند، پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی، در سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی به تذکرات و سؤالاتی که اعضای شورای شهر طی هفته‌های گذشته مطرح کرده بودند، پاسخ داد.

سعیدی سیرائی در ابتدای صحبت‌های خود به سؤال یکی از اعضا در خصوص نحوه انتصاب مدیران مناطق، رؤسای سازمان‌ها و معاونین شهرداری کرج پاسخ داد.

وی در ادامه به سؤال مطرح‌شده در خصوص چرایی عدم به‌کارگیری ۴۸۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت فروخته‌شده جهت تزریق به پروژه قطار شهری پاسخ داد.

در ادامه این جلسه، سعیدی سیرائی به پرسش یکی از اعضا در خصوص فرایند وصول مطالبات شهرداری از بدهکاران به‌ویژه ابر بدهکارانی که سال‌هاست از پرداخت مطالبه شهرداری سرباز می‌زنند، پاسخ داد.

جزئیات اقدامات صورت گرفته جهت ساماندهی نیروهای شاغل در بخش‌های مختلف شهرداری از دیگر موضوعاتی بود که از سوی شهردار پاسخ داده شد. در این پاسخ گزارشی از آخرین وضعیت پرسنل شرکتی که قرار است در قالب آزمون و کارکنانی که با شرایط ایثارگری تبدیل وضعیت خواهند شد، ارائه شد.

آخرین بخش از صحبت‌های شهردار در سی‌امین صحن علنی شورا هم به پاسخ در خصوص میزان اقدامات صورت گرفته برای تحقق برنامه‌های پیشنهادی ازجمله ایجاد درآمد پایدار اختصاص داشت.

سعیدی سیرائی پس از پاسخ به سؤالات مطرح‌شده از سوی اعضای شورا بابیان اینکه هیچ ساختار تشکیلاتی از جمله شهرداری، بدون چالش و نقص نیست، گفت: بدیهی است در سیستم مدیریت شهری هم مثل دیگر ساختارهای اداری، تصمیمات بر اساس ملاحظات پیرامونی و در راستای منافع و مصالح سازمانی گرفته می‌شود بنابراین از اعضای شورا انتظار می‌رود همچون گذشته و در چارچوب تعاملات سازنده، در کنار شهرداری باشند تا با همفکری و هم‌افزایی، بتوانیم چالش‌های پیش رو را از میان برداشته و اهداف تعیین‌شده را با حداکثر کارایی محقق کنیم.

گفتنی است جزئیات پاسخ‌های شهردار کرج به سؤالات اعضای شورا در قالب فایل PDF قابل‌دسترس است.

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =