فوتبال کرج - کراپ‌شده

تیم شهرداری کرج با قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر فوتبال استان البرز با کسب رکورد بازی‌های بدون شکست، به لیگ سوم آزادگان صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، تیم فوتبال شهرداری کرج با کسب یک پیروزی دیگر در لیگ برتر فوتبال استان البرز توانست به‌عنوان قهرمان زودهنگام این مسابقات معرفی شود.

این تیم در بازی مقابل تیم «فرهاد حصارک» با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد و در فاصله سه هفته زودتر از پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال البرز با ۳۷ امتیاز قهرمانی خود را مسجل کرد.

شاگردان «فرشاد فلاحت زاده» با ثبت رکورد بدون شکست در این مسابقات نشان دادند که علاوه برداشتن خط حمله‌ای قدرتمند، دارای دفاعی منسجم هستند که هر حریفی قدرت عبور از این سد دفاعی را نخواهد داشت.

مهم‌ترین نقطه قوت و مثبت این قهرمانی، حضور تیم شهرداری کرج در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور (آزادگان) و جام حذفی باشگاه‌های کشور است که می‌تواند باوجود بازیکنان جوان و پرتلاش و خوش آتیه این تیم، به‌عنوان نماینده استان البرز نتایج درخشانی کسب کند.

ضمن تبریک به شهروندان گرامی و مجموعه مدیریت شهری، به‌ویژه کادر فنی و مربیان بسیار خوب و پرتلاش و همچنین بازیکنان محبوب تیم فوتبال شهرداری کرج، امیدواریم با حمایت همیشگی شورای اسلامی شهر کرج و ادارات مربوطه، شاهد حضور این تیم در لیگ سوم آزادگان و پیروزی‌های بیشتر آن باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =