رودخانه کرج

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج با اشاره به پاک‌سازی ۱.۵ کیلومتر از حاشیه رودخانه کرج، گفت: ۱۲ کامیون زباله از حاشیه این رودخانه جمع‌آوری شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حمیدرضا عبدالله پور با اشاره به اجرای طرح جهادی علمداران خدمت که روز گذشته در این منطقه برگزار شد، گفت: با اجرای این طرح حاشیه رودخانه کرج پاک‌سازی شد.

وی با اشاره به اینکه تبدیل‌شدن رودخانه کرج به منطقه گردشگری مدنظر است، گفت: برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی صورت پذیرفته است و به‌عنوان مرحله آغازین پاک‌سازی حاشیه و بستر این رودخانه در خط دو و یک حصار انجام شد.

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج با تأکید بر اینکه در اجرای این طرح جهادی نیروهای پاکبان و سبزبان، گروه‌های جهادی و جمعی از فعالان محیط زیستی و سازمان‌های مردم‌نهاد مشارکت داشتند، گفت: یک کیلومتر و نیم از حاشیه و بستر رودخانه کرج از زباله پاک‌سازی شد.

عبدالله پور همچنین به هرس درختان حاشیه رودخانه کرج اشاره کرد و گفت: عملیات تسطیح اراضی حاشیه رودخانه با استفاده از ماشین‌آلات مکانیزه اجرا شد و درنهایت زباله و نخاله‌های جمع‌آوری‌شده توسط شش دستگاه کامیون و کامیونت در دو نوبت در مجموع ۱۲ کامیون بارگیری و به مرکز دفن زباله منتقل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =