اصغر نصیری

معاون سرمایه‌گذاری سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج بر تسریع در تهیه اطلس جامع سرمایه‌گذاری کلان‌شهر کرج نیز تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی‌اصغر نصیری در نشستی باهدف ایجاد وحدت رویه در نظام قراردادهای مشارکتی شهرداری کرج که با حضور نمایندگانی از بخش‌های مختلف شهرداری برگزار شد، به بیان ضرورت‌های بهره‌مندی از ظرفیت اماکن عمومی و فضاهای تبلیغاتی سطح شهر پرداخت و آن را گام مهمی در راستای ایجاد منابع درآمدی، ارتقاء بصری شهر و کاهش مشکلات شهری دانست.

وی خواستار ایجاد وحدت رویه در حوزه تبلیغات شهری شد و با اشاره به اینکه انسجام‌بخشی به اقدامات این حوزه، موجب آرام‌سازی شهری و حذف زوائد بصری می‌شود، بر استفاده از فضاهای مکث شهری، مشارکت برندها در ارتقاء مبلمان شهری، ساماندهی سازه‌های تبلیغاتی فاقد مجوز، استفاده از ظرفیت حریم شهر و... تأکید کرد.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج با اشاره به مفاد و تباصر شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری اعلام کرد که مرجع اصلی در انعقاد قراردادهای مشارکتی صرفاً سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی است و این مسئله باید مدنظر قرار گیرد.

وی بر تسریع در تهیه اطلس جامع سرمایه‌گذاری کلان‌شهر کرج نیز تأکید کرد.

نصیری در جمع‌بندی جلسه بر برگزاری جلسات کارشناسی و استمرار تبادل تجربیات و اندیشه‌ها برای پویایی هرچه بیشتر شهرداری کرج در حوزه قراردادهای مشارکتی و استفاده از ظرفیت سرمایه‌های سرگردان و ایجاد رویه در تعامل با بخش خصوصی و تهیه بانک جامع اطلاعاتی و اطلس جامع سرمایه‌گذاری تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =