رونمایی از هفته استارت آپی

فرمانده سپاه استان البرز گفت: مدیرانی که در گام دوم انقلاب روی کار می‌آیند باید مدیرانی مسلط به بهره‌گیری از راه‌حل‌های دانش‌بنیان باشند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سردار علیرضا حیدرنیا پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از هفته استارت آپی که با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان برگزار شد، به اهمیت نقش بسیج در کشور اشاره کرد و گفت: بسیج از جنس مردم و برای گره‌گشایی از مشکلات مردم تشکیل‌شده است.

وی ادامه داد: بسیج ظرفیت بیکرانی دارد و در همه زمینه‌ها نقش مثبت و مؤثری را ایفا می‌کند، جوانان با تفکر بسیجی می‌توانند به بن‌بست شکنی برسند و موانع برای بسیج معنایی ندارد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز همچنین به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اقتصاد هدف جامعه نیست اما وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف است، باید به چالش‌های درونی (عیوب ساختاری و ضعف‌های مدیریتی) و چالش‌های بیرونی (تحریم‌ها) دقت کرد.

سردار حیدرنیا با اشاره به اتمام ذخایر نفت در آینده‌ای نه‌چندان دور، گفت: با توجه به اهمیت اقتصاد، در این میان کشوری مقتدر است که وابستگی خود به نفت به‌ویژه خام فروشی نفت را کاهش دهد و برای تحقق این مهم باید به دنبال رسیدن به راه‌های دانش‌بنیان باشیم.

وی تأکید کرد: ما برای تداوم استقلال محکوم‌به پیشروی هستیم و راهی جز این نداریم و هیچ راه طولانی بدون برداشت اولین گام طی نخواهد شد، بر همین اساس مدیرانی که در گام دوم انقلاب روی کار می‌آیند باید مدیرانی مسلط به بهره‌گیری از راه‌های دانش‌بنیان باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =