سعید حق شناس - کراپ‌شده

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از راه‌اندازی سامانه به‌روزرسانی اسامی معابر در سامانه نام‌گذاری معابر شهر کرج خبر داد.

سعید حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: سازمان فاوا با در نظر گرفتن نیازمندی مدیریت شهری توانسته با استفاده از سیستم اطلاعات GIS سامانه‌ای را برای نام‌گذاری معابر ایجاد کند.

وی گفت: این سامانه دارای امکان اخذ گزارش از معابر بدون نام و یا دارای نام تکراری به همراه نمایش موقعیت مکانی آن‌ها بر روی نقشه‌های پایه است.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج افزود: همچنین امکان ثبت درخواست نام‌گذاری و یا تغییر نام معبر در این سامانه فراهم‌شده و فرآیند گردش کار نام‌گذاری معابر و امکان شهری را از لحظه ثبت درخواست تا اعمال بر روی نقشه و اعلام به منطقه برای نصب تابلو به‌صورت مکانیزه در این سامانه پیاده‌سازی خواهد شد.

حق‌شناس بیان کرد: این سامانه همه سوابق و مستندات مربوط به نام‌گذاری، شامل ضمایم درخواست و مصوبه‌ها در آرشیو سوابق نام‌گذاری را ذخیره می‌کند به‌طوری‌که همه سوابق با فیلترگذاری‌های متنوع قابل جستجو خواهد بود.

به گفته سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج ارائه گزارش‌های آماری مربوط به نام‌گذاری معابر و نیز ایجاد بانک اطلاعاتی اسامی معابر از مزایای استفاده از این سامانه است.

گفتنی است؛ در نشستی که با حضور مدیرکل اداره ارتباطات و امور بین الملل و سازمان فناوری اطلاعات برگزار شد، مقرر شد کلیه مناطق نام‌های تکراری و معابر بدون نام را اعلام کنند تا در کمیته نام‌گذاری معابر شورای اسلامی شهر کرج بررسی و رسیدگی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =