مهدی عطا الهی

مدیرکل حقوقی و امور پیمان‌های شهرداری کرج از برگزاری کارگاه آموزشی راه‌اندازی سامانه تدارکات الکترونیک دولت در شهرداری کرج خبر داد.

مهدی عطاء الهی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز گفت: راه‌اندازی سامانه تدارکات الکترونیک دولت برای انجام معاملات در بستر فضای مجازی راه‌اندازی شده است.

وی عنوان کرد: این سامانه تحت عنوان تدارکات الکترونیک بانام مخفف شده (ستاد) برای فروش و مزایده اموال دولتی به بخش‌های دیگر راه‌اندازی شده است. 

مدیرکل حقوقی و امور پیمان‌های شهرداری کرج گفت: هدف اصلی این سامانه افزایش کارآیی، شفافیت و سلامت معاملات دولتی است و معاملات تحت پوشش آن با امضای الکترونیکی معتبر و رعایت مقررات مربوط به آن انجام می‌شود. 

گفتنی است؛ با احداث این سامانه انجام تمام مراحل معاملات دولتی مانند درخواست استعلام، فراخوان، توزیع و دریافت اسناد و گشایش الکترونیکی تحت پوشش یک واحد و شبکه انجام می‌شود تا نظم و شفافیت بیشتری داشته باشد.

شایان‌ذکر است این سامانه بانام مخفف ستاد در حقیقت بستری است برای انجام معاملات دولت و بخش عمومی که تمام معاملات دولت مثل مناقصات و فروش و مزایده‌ها باید در این بستر انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =