چپرد ار - کراپ‌شده

رئیس شورای شهر کرج گفت: حدود ۱۰۰ روز از آغاز فعالیت مدیریت شهری جدید می‌گذرد و در این ۱۰۰ روز برنامه‌های تحولی زیادی به وجود آمده است.

جواد چپردار در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: پیش‌ازاین شهرداری در پرداخت به موقع حقوق پاکبانان، سبزپوشان و نیروهای شرکتی با تأخیر عمل می‌کرد و با مشکل مواجه بود.

وی در ادامه اضافه کرد: خوشبختانه در بازه زمانی ۱۰۰ روز گذشته و با حضور شهردار جدید مسئله حقوق کارکنان چه رسمی و چه تأمین نیرو به‌صورت هم‌زمان یکم تا سوم هرماه پرداخت می‌شود.

رئیس شورای شهر کرج تأکید کرد: این مهم با پیگیری مجدانه شهردار و تیم مالی محقق شده است.

تاثیر کنارگذر مهرشهر در کاهش ترافیک

چپردار در بخش دیگری به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در حوزه عمرانی اشاره کرد و گفت: اتمام کنارگذر مهرشهر ازجمله اقدامات مهمی است که در این حوزه انجام‌شده و تأثیر زیادی در کاهش ترافیک داشته است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای بررسی وضعیت درآمدی مناطق، گفت: نتیجه آن افزایش ۳۰ درصد درآمدی شهرداری نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

رئیس شورای شهر کرج در بخش دیگری با تأکید بر اینکه اقدامات مطلوبی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی انجام‌شده است، گفت: ازجمله این اقدامات می‌توان تدوین و اجرای برنامه‌های مختلف در چارچوب «طرح استقبال از مهر» با رویکرد آموزش شهروندی و جلب مشارکت آنان اشاره کرد.

چپردار با تأکید بر اینکه حوزه فرهنگی و اجتماعی برای شهرداری از اهمیت بالایی برخوردار بوده و اقدامات مهم دیگری نیز در دست اقدام است، گفت: سند توسعه محلات با رویکرد توسعه همه‌جانبه و عدالت محور به‌خصوص از طریق توزیع مناسب و مبتنی بر نیاز واقعی امکانات، فرصت‌ها و خدمات با اولویت محلات کم برخوردار تدوین‌شده است.

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری دیدار چهره به چهره و ملاقات‌های مردمی با عنوان «چهارشنبه‌های مردمی» است که هر هفته چهارشنبه‌ها در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

رئیس شورای شهر کرج تأکید کرد: شهردار کرج در ۱۰۰ روز گذشته هرماه تقریباً با ۲۸۰ نفر ملاقات حضوری داشته که نتایج خوبی از آن حاصل‌شده است و امیدواریم اقدامات بهتری در آینده صورت گیرد.

چپردار تأکید کرد: با همه خدمات ارزشمندی که در طول ۱۰۰ روز گذشته مدیریت شهرداری انجام‌شده باید گفت؛ بی‌تردید نقدپذیری، اصلاح رویه و دقت نظر بیشتر به شایستگی و بایستگی در متن مدیریت‌های جهادی نهفته است که البته نقدهای سبک در حاشیه‌های بی‌اهمیت و غیرمتعارف، ما و دوستان را در شورا و مدیریت شهری از انجام تکالیف سنگین، اولویت‌ها و مطالبات مردم بازنخواهد داشت.  

به مردم و رهبری معظم قول «توانستن» داده‌ایم

وی ضمن قدردانی از خدمات قابل دفاع مدیریت شهری سابق، گفت: بدیهی است برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام، پرونده‌های باز، بدهی سنگین به پیمانکاران، عدم پرداخت اصل وام‌های دریافتی، تعهدات مازاد، سوء مدیریت‌های مشهود در برخی مناطق و سازمان‌ها، دیرکرد و جریمه‌های سنگین بانکی در کنار ساختار فربه در جذب نیروهای انسانی با حدود ۴۵ درصد هزینه‌های جاری و پرسنلی در بودجه شهرداری از آثار مدیریت قبلی است.  

رئیس شورای شهر کرج با تأکید بر اینکه امر خدمات‌رسانی در این وضعیت اهتمام مضاعفی را می‌طلبد، گفت: به مردم و رهبری معظم قول «توانستن» داده‌ایم، حتماً این تعهد را به فضل الهی محقق خواهیم ساخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =