انار - کراپ‌شده

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: میوه موردنیاز شهروندان برای شب یلدا ذخیره‌سازی شده و هیچ‌گونه کمبودی در میزان عرضه این محصولات وجود نخواهد داشت.

حمید دانشی کهن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز از کاهش ۳۰ درصدی نرخ میوه‌های یلدایی در بازار روزهای شهرداری کرج خبر داد و افزود: با اتخاذ تدابیر لازم کاهش نرخ ۲۵ الی ۳۰ درصدی میوه در بازارها نسبت به سطح شهر در بازارهای تحت پوشش سازمان انجام گرفت و با کم‌فروشی و گران‌فروشی در ارائه خدمات به شهروندان برخورد قاطع می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش تقاضای شهروندان در آستانه شب یلدا، برای خرید میوه‌های یلدایی، مدیریت و نظارت ذخیره‌سازی بهره‌برداران بازارهای روز برای این محصولات از هفته‌های گذشته انجام‌شده، به شکلی که میوه موردنیاز شهروندان برای شب یلدا ذخیره‌سازی شده و هیچ‌گونه کمبودی در میزان عرضه این محصولات وجود نخواهد داشت.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با تأکید بر اینکه کلیه غرف بازارهای روز مکلف هستند، بر روی کالاهای خود قیمت محصول را نصب کنند و به مشتری فاکتور ارائه دهند، گفت: انجام این امر یکی از راهکارهای مؤثر در جلوگیری از تخلف گران‌فروشی به شمار می‌آید.

دانشی کهن با اشاره به اینکه قیمت محصولات یلدایی در بازار روزها مصوب و یکسان است، گفت: شهروندان می‌توانند جهت استعلام نرخ مصوب محصولات قابل‌عرضه در بازارهای روز تحت پوشش شهرداری به پورتال این سازمان به نشانی karaj.mayadin.ir مراجعه کنند.  

وی همچنین به ثبت تخلف غرفه داران با گزارش مردمی به سامانه ۱۳۷ اشاره کرد و  افزود: در کنار ناظرین مقیم بازارها و ناظرین گردشی، مردم نیز در صورت مشاهده تخلف‌ با مراجعه به دفاتر سازمان یا تماس با سامانه ۱۳۷ می‌توانند گزارش خود را جهت پیگیری موضوع تا حصول نتیجه ثبت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =