منوچهر غفاری - کراپ‌شده

سرپرست منطقه شش شهرداری کرج گفت: احیای بافت‌های فرسوده مسئله‌ای جدی در مدیریت امور شهری است و بهسازی و اصلاح آن به‌عنوان اولویت و نیاز زیرساختی در کلان‌شهر کرج است.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز از اهتمام ویژه منطقه برای بازسازی بافت‌های فرسوده خبر داد و اظهار کرد: بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری یکی از سیاست‌های مبنایی این منطقه طی سال جاری است.

وی بیان کرد: ورود بخش خصوصی که در مقایسه با دولت می‌تواند، نقش فعال‌تری در این حوزه ایفا کند، بسیار مؤثر است و ضرورت دارد تا بهسازی، بازسازی و نوسازی فضا و بافت‌های فرسوده به‌ویژه در این منطقه موردتوجه جدی مسئولان استان و شهر قرار گیرد.  

سرپرست منطقه شش کرج بابیان اینکه رضایت شهروندان در اولویت برنامه‌های شهرداری است، افزود: در این راستا بهره‌برداری از چند پروژه بزرگ عمرانی و خدماتی، فضای سبز و تحول اداری و حرکت در مسیر تحقق سیاست‌های مدیریت شهری و خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان اجرایی خواهد شد.

غفاری افزود: تلاش داریم با بازدیدهای میدانی و ایجاد ارتباط مستمر و با برنامه‌ریزی‌های کارشناسانه شاهد تحولی جدید در اجرای پروژه‌های خدماتی، عمرانی و فرهنگی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =