عمار ایزدیار

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه و نیروی انسانی شورای شهر کرج با تأکید بر اینکه با هرگونه تخلفی بدون اغماض و مماشات برخورد می‌شود،گفت: اقلام پر تقاضای شب یلدا از هفته گذشته نرخ‌گذاری شده و افزایش قیمت نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار اظهار داشت: تصور می‌شود امسال با بهبود شرایط کرونا و همچنین روند مطلوب واکسیناسیون بیشتر مردم بخواهند این شب را در کنار عزیزان خود سپری کرده و جشن بگیرند اما آنچه امسال مردم را نگران کرده قیمت‌های اقلام بلندترین شب سال است.

وی افزود: در طول این هفته با توجه به افزایش مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره‌بار شهرداری برای تهیه اقلام موردنیاز شب یلدا، نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر فعالیت این مراکز از طول هفته گذشته افزایش‌یافته است .

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه و نیروی انسانی شورای شهر کرج تأکید کرد: نرخ‌گذاری بر روی اقلام شب یلدا در بازار روزهای شهرداری از یک هفته گذشته انجام‌شده و هیچ تغییری نداشته است.

ایزدیار بابیان اینکه هیچ‌گونه کمبود میوه‌ای در بازار روزها وجود نخواهد داشت، افزود: شهروندان با آرامش خاطر و آسودگی خیال، مایحتاج موردنیاز خود را برای جشن شب یلدا خریداری کنند.

وی اضافه کرد: تمام تلاش همکاران خود را به کار گرفته‌ایم تا مراجعه و خرید شهروندان از این بازارها  را به تجربه‌ای خوشایند و فراموش‌نشدنی تبدیل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =