طالبی

معاون نظارت بر ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: در بسیاری از موارد مثل روزهای بارندگی و مناسبت‌های خاص، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها پشت ترافیک گیر می‌کنند و همین باعث تجمع مسافر می‌شود.

محمد طالبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به افزایش تعداد مسافران درون‌شهری در آستانه طولانی‌ترین شب سال، اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز تعداد زیادی از شهروندان برای خرید شب یلدا در سطح شهر حضور دارند، چند دستگاه اتوبوس کمکی در سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر دپو نگه‌داشته‌ایم تا در صورت نیاز، وارد خطوط شوند.

وی ادامه داد: به نمایندگان خطوط تاکسی‌رانی هم از چند روز پیش اعلام کرده‌ایم که تاکسی‌ها با حداکثر ظرفیت و توان خود در خطوط مستقر شوند تا مسافری برای رسیدن به مقصد معطل نشود.

معاون نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج توضیح داد: البته در روزهای خاص سال مثل شب یلدا و نزدیکی‌های نوروز به دلیل اینکه خودروهای شخصی زیادی در سطح شهر تردد دارند، ترافیک سنگینی ایجاد می‌شود که این امر خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌ونقل عمومی را با دشواری مواجه می‌کند.

طالبی اضافه کرد: اگر امروز تعداد مسافران زیاد باشد، احتمال افزایش ساعت کاری ناوگان تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی وجود دارد.

وی گفت: ناوگان تاکسیرانی در اغلب روزهای سال به‌صورت کشیک بندی شده در خطوط حاضر می‌شوند ولی در ایامی مثل امروز با تمام ظرفیت نسبت به جابه‌جایی مسافران اقدام می‌کنند.

معاون نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج بابیان اینکه ترافیک بزرگ‌ترین معضل کرج است، توضیح داد: در بسیاری از موارد مثل روزهای بارندگی و مناسبت‌های خاص، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها پشت ترافیک گیر می‌کنند و همین باعث تجمع مسافر در سطح شهر می‌شود.

طالبی افزود: در صورت روان‌سازی ترافیک، مشکلی برای جابه‌جایی مسافران وجود ندارد و ناوگان موجود تا حد زیادی پاسخگوی نیاز شهروندان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =