سعید حق شناس - کراپ‌شده

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج گفت: خدمات نرم‌افزاری مکان محور از سوی شهرداری کرج به شهرداری گرگان ارائه شد.

سعید حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، گفت: در راستای انتقال تجربیات و گسترش تعاملات و همکاری‌های میان شهرداری‌های کشور، نرم‌افزار GIS Center که توسط شهرداری کرج طراحی‌شده به شهرداری گرگان ارائه شد.

وی افزود: این قرارداد هم‌زمان با دعوت رسمی شهرداری گرگان و برپایی سلسله نشست‌هایی با حضور سرپرست معاونت برنامه‌ریزی شهرداری کرج، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج، رئیس اداره KPI و رئیس اداره GIS با شهردار، معاونین و کارشناسان شهرداری گرگان و پس از معرفی به امضای طرفین رسید.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج اضافه کرد: در این جلسه همچنین قابلیت‌ها و توانمندی‌های طرفین علی‌الخصوص در حوزهGIS  و ارائه مشاوره‌هایی در خصوص ایجاد بانک اطلاعاتی یکپارچه و مدل داده، در خصوص راهکارهایی جهت بهره‌برداری و استفاده از خدمات نرم‌افزاری مکان محور  به شهرداری گرگان مطرح و در خصوص آن بحث و تبادل‌نظر شد.

حق‌شناس با اشاره به انعقاد قرارداد ارائه خدمات نرم‌افزاری مکان محور از سوی شهرداری کرج به شهرداری گرگان، عنوان کرد: در این راستا نسخه‌های اولیه این سامانه‌ بر روی سرورهای شهرداری گرگان راه‌اندازی و طی جلساتی با کارشناسان بهره‌بردار نرم‌افزارهای ذکرشده، نحوه استفاده از آن‌ها ارائه شد.

همچنین درخت چنار ۵۷۰ ساله گرگان به‌عنوان اولین نقطه با استفاده از نسخه موبایل سامانه GIS Center توسط شهردار گرگان، در پایگاه داده مکانی شهرداری گرگان ذخیره شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =