منوچهر غفاری - کراپ‌شده

سرپرست منطقه شش شهر داری کرج گفت: به دنبال تأکید شهردار کرج مبنی بر ساماندهی و بهسازی حاشیه اتوبان کرج در محدوده شهری، پاک‌سازی فضای پیرامونی این محور مواصلاتی پرتردد آغاز شد.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز گفت: به دنبال تأکید شهردار کرج مبنی بر ساماندهی و بهسازی حاشیه اتوبان کرج در محدوده شهری، پاک‌سازی فضای پیرامونی این محور مواصلاتی پرتردد آغاز شد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های جهادی در سطح محلات منطقه افزود: با استفاده از  ۲۰ نفر نیروی انسانی و دستگاه‌های مکانیزه، حاشیه اتوبان و فضای میانی دو لاین این محور مواصلاتی حدفاصل پل‌های چند سطحی حصارک تا شهرک  طالقانی پاک‌سازی شد. 

سرپرست منطقه شش شهرداری کرج افزود: پاک‌سازی و جمع‌آوری زباله و نخاله، تنظیف و رفت‌وروب ازجمله اقدامات صورت گرفته در این طرح است.

غفاری گفت: با توجه به اینکه تخلیه غیرقانونی پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی در حاشیه اتوبان‌ها و مبادی ورودی و خروجی شهر موجب بدمنظر شدن چهره شهر می‌شود، در این راستا پاک‌سازی حاشیه محدوده‌های شهر از پسماند و نخاله‌های عمرانی به‌طور مستمر انجام می‌شود. 

وی با تأکید بر مشارکت شهروندان در پاکداشت شهر و زیبایی محیط زندگی ابراز امیدواری کرد: با اجرای مستمر طرح‌های جهادی بتوانیم رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.

سرپرست منطقه شش شهرداری کرج اضافه کرد:  طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در روزهای آتی پاک‌سازی نهر «دلمبر: نیز به همت اداره خدمات شهر منطقه صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =