ایزدیار

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه و نیروی انسانی شورای شهر کرج با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کلان‌شهر کرج گفت: راه‌اندازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، یکی از ابعاد توسعه اقتصادی کلان‌شهر کرج است و نگاه ملی و فرا منطقه‌ای به این کارخانه باید موردتوجه جدی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری شورای شهر کرج، عمار ایزدیار بابیان اینکه، نگاه ملی و فرا منطقه‌ای به کارخانه نوآوری البرز، باید موردتوجه جدی مسئولان ارشد استان قرار گیرد، اظهار کرد: هم‌اکنون در دوران اقتصاد دیجیتال به‌عنوان انقلاب جدید دیجیتال قرار داریم که توجه به این موضوع می‌تواند بسیاری از نیازهای شهر کرج و استان البرز را برطرف کند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲۴۰ شرکت دانش‌بنیان در استان البرز، افزود: برای سرعت بخشی به راه‌اندازی کارخانه نوآوری البرز، هرکدام از مراکز خدماتی استان نیز وظایفی برعهده‌گرفته‌اند که لازم است به‌سرعت اقدامات مناسب را انجام دهند، قطعاً با انجام نهایی این برنامه‌ها، شاهد تحول اقتصادی در استان البرز به‌عنوان یکی از کلان‌شهرهای ایران خواهیم بود.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه و نیروی انسانی شورای شهر کرج بیان کرد: شرکت دانش‌بنیان «سیوان» هم به‌عنوان مجری راه‌اندازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، امکانات و ظرفیت‌های مناسبی برای استارتاپ ها و شرکت‌های خلاق و نوآور در این فضا آماده کرده است که به‌زودی شاهد مراسم رسمی افتتاح خواهیم بود.

ایزدیار با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کلان‌شهر کرج یادآور شد: با فعال شدن کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، شاهد تحولات خوبی در حوزه فن‌آوری و نوآوری در شهر کرج و شهرهای اطراف خواهیم بود و پیش‌بینی می‌شود با آغاز به کار این مجموعه، ارتباط بیشتر بین همه زنجیره اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی استان ایجاد شود و شاهد تحول در ارائه راه‌کارهای نوآورانه در موضوعات باشیم، قطعاً با تکمیل شدن این زنجیره، شاهد تأثیرات مثبت آن در رفع نیازهای جامعه را تأکید بر نیازهای کلان‌شهر کرج خواهیم بود.

وی تأکید کرد: ویژگی‌های این کارخانه نوآوری و امکانات و تسهیلات فراهم‌شده و ظرفیت خوبی برای حضور جوانان و فعالان عرصه نوآوری در استان البرز و استان‌های مجاور فراهم کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =