تفاهم نامه

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول شهری شهرداری کرج گفت: آزمون تبدیل وضعیت، ساعت ۹ صبح روز جمعه، ۱۷ دی ماه در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حمید قاسمی در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی البرز با محوریت برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، اظهار کرد: نحوه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قرارداد کار معین، از طریق بخشنامه وزارت کشور به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ابلاغ‌شده است.

وی ادامه داد: در شهرداری کرج سه هزار و ۶۸۰ پست سازمانی تعریف‌شده که طبق بخشنامه وزارت کشور، در این مرحله امکان تخصیص ۱۰ درصد از این پست‌ها به نیروهای شرکتی وجود دارد.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول شهری شهرداری کرج با اشاره به تعداد ثبت‌نام کنندگان این آزمون اضافه کرد: از مجموع هزار و ۷۳۸ نفری که ثبت‌نام کرده‌اند، ۳۶۸ نفر بر اساس مدرک تحصیلی، سوابق شغلی و ... تبدیل وضعیت خواهند شد.

قاسمی توضیح داد: مجموع فرایند تبدیل وضعیت ۱۰۰ امتیاز دارد که ۲۰ امتیاز آن به آزمون و ۸۰ امتیاز باقی‌مانده هم به مدرک تحصیلی مرتبط با مدیریت شهری و سوابق کاری آن‌ها منوط است.

وی تأکید کرد: با توجه به سابقه همکاری شهرداری کرج با جهاد دانشگاهی استان البرز و با تأکید بر حساسیت برگزاری آزمون تبدیل وضعیت، طبق توافق صورت گرفته، بنا شد فرایند برگزاری این آزمون از طریق این نهاد صورت بگیرد.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول شهری شهرداری کرج گفت: برای این آزمون درمجموع ۲۰ سؤال طراحی‌شده که ۱۰ مورد از آن‌ها عمومی و ۱۰ مورد دیگر تخصصی است.

چه کسانی نمی‌توانند در آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شرکت کنند؟

قاسمی در پاسخ به اینکه چه افرادی نی توانند در آزمون شرکت کنند،گفت:  در بخشنامه وزارت کشور صراحتاً مطرح‌شده؛ افرادی امکان شرکت در این آزمون رادارند که در ساختار تشکیلات مصوب شهرداری پیش‌بینی‌شده باشند.

وی با اشاره به دیگر محدودیت شرکت در این آزمون توضیح داد: ممکن است برای برخی رشته‌ها پست سازمانی مرتبط هم در ساختار تشکیلاتی شهرداری تعریف‌شده باشد ولی این پست‌ها خالی نباشند بنابراین، تنها همکارانی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند که پست خالی سازمانی مرتبط با مدرک تحصیلی‌شان ، در ساختار تشکیلاتی مصوب شهرداری موجود باشد.

آزمون کی و کجا برگزار می‌شود؟

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول شهری شهرداری کرج با اشاره به جزئیات برگزاری این آزمون  تأکید کرد: آزمون تبدیل وضعیت، ساعت ۹ صبح روز جمعه، ۱۷ دی‌ماه در مجموعه دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

قاسمی گفت: در تلاشیم از طریق تمام ابزارهای موجود و بااطلاع رسانی مناسب، این آزمون در فضایی آرام و بدون حاشیه برگزار شود.

وی ادامه داد: همکاران مطمئن باشند هیچ‌گونه اعمال سلیقه در این آزمون وجود ندارد و صرفاً کسانی که تخصص و شایستگی لازم رادارند، تبدیل وضعیت می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =