کارت آزمون

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری کرج فراهم آوردن شرایطی برای تأمین رفاه و امنیت شغلی کارکنان شاغل در این مجموعه است که آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در این راستا برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمود شکریان در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه با شهرداری کرج که با محوریت برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی برگزار شد، با اشاره به اینکه همکاری جهاد دانشگاهی با شهرداری سبقه‌ای طولانی دارد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی تمام توان خود را گذاشته تا آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری با کمترین خطا و در فضایی آرام برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه درمجموع ۲۵۰ نفر در فرایند برگزاری این آزمون درگیر هستند، ادامه داد: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری کرج فراهم آوردن شرایطی برای تأمین رفاه و امنیت شغلی کارکنان شاغل در این مجموعه است که این آزمون هم در این راستا برگزار می‌شود.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان البرز اضافه کرد: تاکنون هزار و ۷۳۳ نفر در سامانه شهرداری برای شرکت در آزمون تبدیل وضعیت ثبت‌نام کرده‌اند که لازم است همه آن‌ها طی سه روز آینده در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرسwww.hrtc.ir   ثبت‌نام خود را انجام دهند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر کارت‌های ورود به جلسه آن‌ها را صادر کنیم.

شکریان گفت: با ثبت‌نام متقاضیان در سامانه مذکور، روز و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه از طریق پیامک به آن‌ها اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: در روز برگزاری این آزمون، شاهد برپایی باجه‌های رفع نقص در دانشگاه خوارزمی که به‌عنوان محل برگزاری آزمون مشخص‌شده،  خواهیم بود تا نواقص احتمالی کارت‌های صادرشده رفع شود.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: با توجه به اینکه ممکن است برخی به دلایل مختلف از روند ثبت‌نام در این آزمون جامانده باشند، احتمال افزایش تعداد ثبت نامی‌ها طی چند روز آینده وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =