55 - کراپ‌شده

سرپرست منطقه پنج شهرداری کرج از آغاز عملیات هرس زمستانه درختان سطح منطقه خبر داد.

مجید کمالی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز گفت: این عملیات هرساله با آغاز فصل زمستان و باهدف ایجاد فرم دهی مناسب، کنترل حجم تاج درختان خصوصاً در مسیر شبکه‌های برق و ایجاد دید ترافیکی، شرایط بهینه رشد، تعادل بین شاخه و ریشه درختان، مقاوم‌سازی، شادابی و طراوت درختان در بهار آینده انجام می‌شود.

وی افزود: هرس به‌موقع درختان موجب کاهش آفات و بیماری‌ها، افزایش طول عمر درختان و درختچه‌ها و تقویت و بهبود رشد درختان می‌شود، لذا عملیات هرس زمستانه درختان و درختچه‌های سطح شهر به‌صورت گسترده در سطح این منطقه در حال انجام است .

سرپرست منطقه پنج کرج ادامه داد: عملیات هرس زمستانه در خیابان‌های اصلی و فرعی منطقه توسط چند اکیپ متخصص و باتجربه و با نظارت کارشناس فضای سبز انجام‌شده است.  

کمالی نژاد حفظ و نگهداری از درختان را یکی از اولویت‌های مهم برای مناسب‌سازی چهره شهر دانست و گفت: هرس درختان امری کاملاً تخصصی است و توسط همکاران فضای سبز و با نظارت انجام می‌شود.

وی در ادامه از شهروندان خواست برای جلوگیری از حوادث و همچنین صدمه زدن به درختان، از هرگونه هرس خودسرانه درختان خودداری نموده و درخواست‌های خود، جهت هرس درختان موجود در کوچه‌ها و معابر عمومی را به همکاران فضای سبز شهرداری منطقه گزارش دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =