درخت

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آمادگی برای کاشت حدود ۵۰ هزار اصله نهال در پویش هر خانه یک درخت خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه کاشت درختان پویش «هر خانه یک درخت»  از فردا (۱۳ دی‌ماه) آغاز می‌شود، اظهار کرد: تاکنون ۴۰۰ تقاضا برای شرکت در این پویش به ثبت رسیده و آدرس دقیق آن‌ها لیست شده است.

وی ادامه داد: آدرس‌ شهروندان با گونه‌های درخواستی آن‌ها به مناطق ارسال‌شده و از فردا فرایند کاشت درختان شروع می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اضافه کرد: پویش هر خانه یک درخت تا پایان فروردین ادامه دارد و شهروندان می‌توانند در این بازه با ارسال پیامک به سامانه  ۱۰۰۰۱۱۴۷ تقاضای کاشت نهال خود را ثبت کنند.

بضاعتی پور با اشاره به گونه‌هایی که قرار است در راستای اجرای این پویش کاشته شوند، توضیح داد: بیشتر گونه‌ها غیر مثمر هستند ولی به درخواست شهروندان امکان کاشت محدود گونه‌های مثمری مثل آلبالو، گردو و گیلاس، بادام و توت وجود دارد.

وی گفت: با اجرای این پویش، امکان کاشت حدود ۵۰ هزار اصله نهال در مجتمع‌های مسکونی، تمامی فضاهای مستعد شهری اعم از ادارات دولتی، خصوصی، فضاهای عمومی، مدارس، مساجد و... وجود دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: طبق روال سال‌های گذشته با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، تعداد درخواست‌ها برای کاشت نهال افزایش پیدا می‌کند که به همه آن‌ها در اسرع وقت پاسخ داده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =