جلسه حفاری - کراپ‌شده

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: اجرای عملیات حفاری در سطح شهر با رعایت شرایط خاص فصل زمستان صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمد رضا احمدی نژاد در جلسه کمیسیون حفاری که با حضور سرهنگ آقاجانی سرپرست پلیس راهور شهرستان کرج و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد، برصدور مجوزهای حفاری با تاکید بر رعایت موارد ایمنی و شرایط خاص فصل زمستان تاکید کرد.

 احمدی نژاد همچنین در این جلسه به صدور مجوزهای حفاری با تاکید بر رعایت موارد ایمنی و پرکردن ترانشه‌ها در فصل زمستان تاکید کرد و افزود: پیشنهاد شهرداری استفاده از ملات ترکیبی برای پر کردن محل حفاری‌ها است.

وی تنظیف محل حفاری و حمل خاک‌های مازاد حاصل از حفاری همزمان با خاکبرداری و استفاده از پنل‌های ترافیکی جهت حفاظت از مسیرهای حفاری شده و باز را از دیگر موضوعاتی برشمرد که باید در عملیات حفاری رعایت شود. 

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج عنوان کرد: به منظور رضایتمندی شهروندان انجام عملیات مرمت آسفالت بلافاصله و درکوتاه ترین زمان ممکن پس از پر کردن ترانشه‌ها صورت خواهد گرفت.

وی در این خصوص بیان کرد: مناطق دهگانه مکلفند حفاری‌های مرمت نشده را سریعا شناسایی و مرمت آسفالت را انجام دهند.

احمدی نژاد در ادامه با بیان اینکه دریچه‌های تاسیساتی در سطح شهر وضعیت بسیار نامطلوبی دارند، گفت: برخی از دریچه‌ها به دلیل سرقت فاقد درپوش بوده و تعداد زیادی هم غیرهمسطح هستند که متاسفانه دریچه‌های تاسیساتی غیرهمسطح کیفیت تردد را در معابر تحت تاثیر قرار داده است.

وی در ادامه عنوان کرد: مناطق شهرداری کرج موظف هستند، ظرف مدت ۲۰ روز آتی لیست دریچه‌های غیرهمسطح در معابر اصلی و حائز اهمیت را احصاء و برای سازمان‌های تاسیسات شهری ارسال نمایند تا بتوان نسبت به همسطح سازی دریچه‌های غیرهمسطح شهر اقدامات موثری صورت پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =