مصطفی سعیدی سیرایی

شهردار کرج، همزمان با دومین سالروز شهادت سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در اولین سالروز شهادت سردار سلیمانی که گفتند «شهید سلیمانی یک مکتب است»، ضروری است تا ما خدمت به مردم، نظام و انقلاب را در این مکتب بیاموزیم.

مصطفی سعیدی سیرائی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت:  امروز سیزدهم دی ماه، دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی میداریم و امیدواریم همانطور که مقام معظم رهبری سال گذشته فرمودند که  «شهید سلیمانی یک مکتب است»، واقعا بتوانیم از این مکتب درس گرفته و به مردم و نظام و انقلاب خدمت کنیم.

وی همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جاری و دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: ایشان دو نکته را عنوان کردند و فرمودند: «از خصوصیات بارز شهید سلیمانی می‌توان به اخلاص و صدق اشاره کرد».

شهردار کرج اضافه کرد: جمع اخلاص و صدق، این دو خصوصیت بارز در سردار شهید سلیمانی، اخلاق می‌شود که متاسفانه این خصوصیت در جامعه امروزی کمرنگ است، ما در اخلاق شهروندی، اخلاق اداری و اخلاق در خانواده ضعیف هستیم و جا دارد که تلاش بیشتری برای تقویت این خصوصیت‌ها در جامعه داشته باشیم.

سعیدی سیرائی افزود: قطعا نمی‌شود مانند سردار سلیمانی بود، اما می‌توانیم ادامه دهنده راهش باشیم و خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم که لازمه تحقق این مهم، ارائه کارهای فرهنگی و ترویج فرهنگ سلیمانی است.

شهردار کرج اجرای کار فرهنگی شاید زمانبر باشد اما به طور یقین تاثیرات مثبت و بسزایی را در رونق فرهنگ اخلاق مداری، اخلاص و دیگر زمینه‌های اخلاقی خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =