88

مدیران مناطق سه و چهار شهرداری کرج با برپایی میز خدمت در مصلی مهرشهر پاسخگوی مشکلات شهروندان شدند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در راستای تداوم ارتباط چهره به چهره با شهروندان و تسریع در روند حل مشکلات آنها میز خدمت و پاسخگویی در مصلی کرج با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران مناطق سه و چهار کرج و دیگر مسئولین  برگزار شد.

محمد یساولی مدیر منطقه چهار کرج با بیان این مطلب که دیدار چهره به چهره می‌تواند در رفع نیازهای شهروندان و حل مشکلات آنها موثر باشد، تاکید کرد: امیدواریم با این اقدام بتوانیم هر چه بیشتر رضایت شهروندان را جلب کنیم و با شناسایی مشکلات کوچک و بزرگ آنها، در راستای مرتفع کردن مشکلات گام‌های موثری برداریم و به طور ویژه و جهادی به حل مشکلات بپردازیم.

یساولی تاکید کرد: بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان در زمینه‌های مختلف مربوط به وظایف شهرداری، تسهیل ارتباط شهروندان با مجموعه مدیریت شهری، افزایش اعتماد و اطمینان اجتماعی و در نهایت جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در انجام پروژه‌های شهری را از اهداف اصلی برگزاری میز خدمت عنوان کرد.

وی در ادامه فزود: در این ارتباط دو سویه چهره به چهره، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف مدنظر قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =