جوانان

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه باید وحدت، انسجام و هم افزایی در استان نهادینه شود، گفت: حل و فصل بسیاری از مشکلات در گرو کاهش دغدغه‌های اقتصادی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان البرز، با بیان اینکه باید از جوانان با تمام توان و امکاناتمان حمایت کنیم، افزود: جوانی که بتازگی ازدواج کرده باید پشتیبانی شود که در مسیر زندگیش با بن بست‌های متعدد مواجه نشود.

وی ادامه داد: باید بانک‌های البرز آمار دقیقی از تعداد متقاضیان وام ازدواج در استان ارائه دهند و در این جلسه مصوب می شود که تمامی متقاضیان باید با همراهی بانک ها و پیگیری اداره کل ورزش و جوانان تا پایان سال تسهیلات خود را دریافت کنند.

عبداللهی گفت: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان باید هر ماه برگزار شود و فرمانداران نیز همین روند را در شهرستان ها دنبال کنند.

وی افزود: ضرورت دارد که تمامی فرمانداران در شهرستان‌ها برای راه اندازی و اختصاص امکانات به خانه جوان اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: باید با استفاده از اساتید مجرب و شاخص هر ماه برای جوانان در زمینه‌های مختلف سمینارها و کارگاه‌های آموزشی برگزار شود تا مهارت‌های زندگی بویژه قبل و بعد ازدواج را بیاموزند.

وی افزود: باید با استفاده از ظرفیت‌های استانی در حوزه های مختلف بویژه خیرین و سمن‌های فعال، جهت تهیه بسته‌های حمایتی برای ازدواج جوانان اقدام کنیم.

عبداللهی گفت: از اساتید، صاحب نظران و جوانان درخواست داریم که در خصوص راهکارهای تخصصی افزایش ازدواج و کاهش طلاق وارد عمل شوند.

به گذشته باز نمی‌گردیم

وی افزود: به گذشته باز نمی‌گردیم، اگر کوتاهی و کمبودی در ارائه خدمات و حمایت جوانان وجود داشته اکنون درصدد جبران هستیم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

استاندار البرز گفت: از جوانان انتظار داریم که ظرفیت‌های استان را بشناسند و در راستای بهره برداری از آنها راهکار ارائه دهند، در این رابطه می‌توان سکونت اقوام مختلف ایرانی را در این استان مورد توجه قرار داد و برای ایجاد همگرایی و استفاده از آداب و سنن اقوام مختلف در حوزه گردشگری برنامه ریزی کرد.

وی افزود: ستاد ساماندهی امور جوانان باید به سراغ حوزه‌های فرهنگی اجتماعی ادارات، دستگاه‌ها و نهادها برود و برای تجمیع امکانات و متمرکز کردن اعتبارات و حمایت‌ها، برنامه بدهد.

عبداللهی با بیان اینکه باید وحدت، انسجام و هم افزایی در البرز نهادینه شود، گفت: بر این باور هستیم که حل و فصل بسیاری از مشکلات در گرو کاهش دغدغه‌های اقتصادی است از این رو اکنون بین قوا اراده‌ای قوی در نهایت اتحاد و انسجام برای گره گشایی از این مشکل شکل گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =