احمدی نژاد

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: در حال راه اندازی یک سامانه هوشمند برای برآورد دقیق مشکلات معابر اصلی و فرعی شهر هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به گلایه شهروندان از وضعیت آسفالت برخی معابر سطح شهر اظهار کرد: طی سال‌های گذشته آمار دقیقی از میزان معابر اصلی و فرعی آسیب دیده کرج احصاء نشده است.  

وی به موضوع حفاری‌های دستگاه‌های اجرایی البرز در کرج اشاره کرد و گفت: به تازگی نشستی برای هوشمند سازی مدیریت این حفاری‌ها و چگونگی اجرای پروژه‌های عمرانی شهری برگزار کرده‌ایم و تصمیم لازم در این زمینه اتخاذ شده است.

وی در ادامه به برنامه مدیریت شهری کرج برای ساماندهی معابر مناطق مختلف اشاره کرد و بیان داشت: اکنون در حال راه اندازی یک سامانه هوشمند برای برآورد دقیق مساحت معابر اصلی و فرعی و نیازهای این معابر هستیم که این سامانه با کمک اداره کل راه وشهرسازی استان البرز در دست فعال سازی است .

احمدی نژاد افزود: با فعال سازی این سامانه ضمن شناسایی کامل معابر اصلی و فرعی با اولویت بندی نسبت به بهسازی، آسفالت و ایمن سازی کامل معابر اقدام خواهد شد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج بیان داشت: تعمیر و بهسازی معابر این کلانشهر از این پس از طریق نرم افزار هوشمند مورد بررسی کارشناسانه قرار می‌گیرد و سپس با اولویت معابر اصلی، نسبت به رفع مشکلات در این بخش اقدام خواهیم کرد.

وی یاد آور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۰ هزار تن آسفالت در معابر کرج پخش شده و برای سال ۱۴۰۱ هم برنامه دقیق و هوشمندی در این بخش ارائه خواهیم کرد.

معاون حمل ونقل و سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج به وضعیت تولید آسفالت در کارخانه آسفالت این کلانشهر اشاره کرد و گفت: روزانه بین ۳۰۰ تن تا یک هزار تن آسفالت در این کارخانه تولید می‌شد ولی طی هفته‌های اخیر این میزان به دلیل افزایش غلظت آلاینده هوا کاهش داشته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =