منوچهر غفاری

مدیر منطقه شش شهرداری کرج گفت: رتبه نخست نوسازی در بین مناطق دهگانه در دو ماه گذشته و رشد درآمدی در ماه‌های گذشته، نشان دهنده پویایی درآمدی این منطقه است.

منوچهر غفاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز؛ از جذب حدود ۲۱۷ درصد از بودجه در آذر سال جاری خبر داد و گفت: تحقق این مهم طی برنامه‌ریزی مدون و تلاش تمامی همکاران و همراهی شهروندان حاصل‌شده است.

وی در ادامه بیان کرد: این منطقه توانسته است با افزایش ۱۶۵ درصدی درآمد منطقه نسبت به سال گذشته روند صعودی جذب درآمدی داشته باشد.

مدیر منطقه شش شهرداری کرج گفت: رتبه نخست نوسازی در بین مناطق دهگانه شهرداری کرج در دو ماه گذشته و رشد درآمدی در ماه‌های گذشته نشان از پویایی درآمدی در منطقه دارد و این مهم با تشکیل کارگروه درآمدی و ایجاد کمیته‌های مختلف و جلسات متعدد و تلاش و درایت مجموعه منطقه حاصل‌شده است.

غفاری بیان کرد: افزایش درآمد باعث می‌شود برنامه‌ریزی‌ها، ارائه خدمات، انجام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی به نحو مؤثرتری انجام شود و از این طریق رضایت هر چه بیشتر شهروندان از دریافت خدمات و آبادانی منطقه میسر خواهد بود.

وی با اشاره به پرداخت به‌موقع عوارض از سوی شهروندان یادآور شد: شهروندان این منطقه با پرداخت به‌موقع عوارض سهم مهمی در آبادانی شهر داشته و خادمین خود را در ارائه خدمات بهتر یاری خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =