چپردار

رئیس شورای شهر کرج بر تحقق رویکرد شهروند محوری در گزارش‌های سامانه ۱۳۷ تأکید کرد و گفت: مدیران شهری رسیدگی به پیام‌های این سامانه را در اولویت قرار دهند.

 به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، جواد چپردار گفت: سامانه ۱۳۷ به‌عنوان پل ارتباطی مستقیم شهروندان با شهرداری که مشکلات و درخواست‌های مردم را احصاء و اعلام می‌کند باید در رأس توجه مدیران قرار گیرد.

وی بر ضرورت توجه مدیران به گزارش‌های سامانه ۱۳۷ تأکید کرد و گفت: مدیران کم‌توجه به این سامانه و درخواست‌های اعلامی از سوی شهروندان مورد ارزیابی و تذکر قرار خواهند کرد.

رئیس شورای شهر کرج بر اهمیت محله محوری تأکید کرد و بررسی نقاط ضعف و قوت محلات و مناطق را از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری در دوره جدید دانست و گفت: سامانه ۱۳۷ سیستمی برای پاسخگویی مدیران در راستای رفع مشکلات شهروندان است و بعد از مدتی می‌توان عملکرد هر یک از مدیران را شناسایی کرد و پی به نقاط ضعف و قوت مدیریت شهری برد.

چپردار از تلاش همکارانی که در این سامانه فعالیت می‌کنند و مدیرانی که مطالبات عنوان‌شده در سامانه را موردتوجه قرار داده و به امور شهروندان رسیدگی می‌کنند، قدردانی کرد.

رئیس شورای شهر کرج بر تحقق رویکرد شهروند محوری در گزارش‌های سامانه  ۱۳۷ تأکید کرد و گفت: مدیران شهری موظف هستند رسیدگی به پیام‌های ارسالی از سوی سامانه را در اولویت کار خود قرار داده و در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رفع مشکلات و موانع اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =