ایزدیار

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گفت: شورای دوره ششم اهتمام ویژه ای در ارائه خدمات الکترونیک و افزایش رضایت شهروندان دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، به نقل از شورای اسلامی شهرکرج، عمار ایزدیار در جلسه بررسی توسعه زیر ساخت فنی و نحوه اجرایی و مدیریتی خدمات الکترونیک که در آرامستان بهشت سکینه(س) برگزار شد؛ اظهار داشت: از ابتدای شورای ششم تاکنون یکی از موارد که مورد تاکید بوده، این بحث است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج به توسعه ارائه خدمات هوشمند و الکترونیک در بهشت سکینه(س) اشاره کرد و افزود: کمیسیون شهرهوشمند از سازمان‌ها و مناطقی که اقداماتی در راستای ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان انجام می‌دهند، استقبال می‌کند تا بتوان به نتایج قابل قبولی رسید.
ایزدیار بیان کرد: در این میان از توان و ظرفیت بالای استارتاپ‌ها و گروه‌های نوآور و صاحب ایده می‌توان بهره برد تا کرج را به سمت شهر هوشمند هدایت کرد.
ناظر شورای شهر کرج در سازمان مدیریت آرامستان‌ها یادآور شد: طی دو سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و اعمال محدودیت‌ها، بسیاری از خانواده های سوگوار نتوانستند آن طور که باید مجالس ترحیم و عزاداری برای عزیزان از دست رفته برگزار کنند که در این زمینه با اجرای طرح یادکد، بخش قابل توجهی از خلاء موجود در این زمینه برطرف خواهد شد و در بستر فضای مجازی تمامی مراسم ها برگزار می‌شود.
به گفته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج ، در این راستا از سوی شرکت مربوطه نیازسنجی‌های مورد نیاز انجام و پلتفرم متناسب با نیاز خانواده‌های عزادار تهیه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =