منعمی

رئیس کمیته بانوان شورا شهر کرج با حضور در منطقه پنج شهرداری کرج از شهرک رازی بازدید و در جریان مشکلات ساکنین این شهرک قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فاطمه منعمی در بازدید از شهرک رازی بابیان اینکه بیشترین درخواست ساکنان این شهرک مربوط به رفع آب‌گرفتگی در انتهای شهرک لاله، ترمیم و بازسازی دیوارکشی شهرک، سیستم روشنایی، رفع نواقص و ترمیم پل عابر پیاده شهدای حصارک و جانمایی ایستگاه اتوبوس و تاکسی بود، گفت: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با منطقه درصدد رفع این مشکلات هستیم.

مجید کمالی نژاد، سرپرست منطقه پنج شهرداری کرج در خصوص درخواست‌های اهالی شهرک رازی حصارک، گفت: وضعیت آسفالت شهرک با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در حد مطلوب است و تلاش می‌شود در معابری که نیاز به ترمیم و روکش دارد اقدامات لازم صورت گیرد.

وی همچنین در خصوص آب‌گرفتگی انتهای شهرک لاله که توسط شهروندان مطرح‌شده است افزود: در صورت امکان هدایت آب در کانال مسیر اقدام خواهد شد در غیر این صورت با حفاری چاه جذبی درصدد حفظ آب در منابع زیرزمینی و رفع آب‌گرفتگی این بخش خواهیم بود.

سرپرست منطقه پنج شهرداری کرج در ادامه گفت: به‌منظور افزایش سرانه فضای سبز کاشت درخت در محوطه پارک شهرک صورت خواهد گرفت. 

کمالی نژاد در خصوص سیستم روشنایی و جمع‌آوری معتادین در این محدوده، گفت: با توجه به اینکه تأمین روشنایی و جمع‌آوری معتادین در وظایف شهرداری نبوده است، گفت: مشکلات درخواست به ادارات مربوطه منعکس می‌شود تا در اسرع وقت مرتفع شود.

وی در خصوص پل عابر پیاده شهدای حصارک که به دلیل سرقت دچار نقص شده نیز گفت: دستورات لازم در خصوص جوشکاری پایه‌های این پل صادر و به‌منظور بهسازی کامل آن به معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج منعکس می‌شود.

سرپرست منطقه پنج شهرداری کرج اضافه کرد: متأسفانه بعضی از شهروندان باکم توجهی به پرداخت‌های خود در عوارض نوسازی و ... شهرداری را در خصوص فعالیت‌های عمرانی دچار مشکل می‌کنند، شهرداری می‌کوشد با بضاعت کم و وضعیت بد اقتصادی رضایت شهروندان را جلب کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =